شرکت ترافیک هوشمند الیت با هدف اجرای موفقیتآمیز طرحهای کلان سرمایهگذاری در بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات بویژه سیستمهای هوشمند حملونقل با ترکیبی از خبرگان این حوزه تشکیل شده است. تجربیات داخلی و خارجی سهامداران این شرکت در بخشهای حملونقل، فناوری اطلاعات و ارتباطات و مشارکت در اجرای طرحهای کلان اقتصادی، گویای توانمندی بیبدیل این شرکت در رسیدن به اهداف تعیین شده خود میباشد.
حرکت ما به سمت مدیریت کیفیت جامع (TQM) – رضایت کامل نیازمندیهای مشتریان از طریق بهبود مستمر در فرآیندها- میباشد. آگاهی به این امر حیاتی است و یک برنامه کوتاه مدت نیست، بلکه برنامهای مستمر و درازمدت با اتکا به بهبود دائمی فرآیندها، ایجاد شرایط کاری سالم، مدیریت بازرگانی و ارائه خدمات، انتخای شریک تجاری و ارائه کننده کالا و خدمات و همکاری مستمر با آنان است.
سیاست الیت تعهد دائمی به مشتریان در اجرای پروژهها با بالاترین کیفیت و کسب نهایت رضایت مشتریان و مشاوران میباشد. افزايش مشاركت و كارائي كاركنان و حفظ و نگهداري و اعتلاي آنها از طريق استقرار و اجراي سيستمهاي انگيزشي و آموزشي مناسب و تامين رفاه و نيازهاي منطقي آنان درحد مقدورات شركت همواره جزو اهداف و تعهدات شركت ميباشد. شركت الیت ميكوشد نسبت به ايفاي نقش موثر خود در روزنه توسعه فنآوريهاي ارتباطي و اطلاعاتی بخصوص در زمینه حمل و نقل هوشمند گامهاي موثري بردارد.
شرکت ترافیک هوشمند الیت برای اجرای ماموریت خود زنجیرهای از فعالیتها شامل مطالعات، تامین منابع مالی (اعم از منابع داخلی و خارجی)، مدیریت اجرایی طرحها، نظارت بر کیفیت اجرا، راهاندازی و انتقال تاسیسات ایجاد شده را انجام میدهد.
مشارکت ، مشاوره و نظارت ، صادرات و واردات ، فروش و تامین کالا و خدمات ، طراحی و اجرا مدیریت و بهره برداری ، تعمیر و نگهداری تجهیزات و پروژه ها در داخل و یا خارج از کشور به شرح زیر: